mércores, 11 de xullo de 2012

FESTA DE SAN BIEITO

Descubro por casualidade no facebook unha entrada onde se reproduce o cadro de Xaquín Sánchez-Peña sobre as festas de S. Bieito






Aparece no blog da bodega Gil-Armada que dende aquí recomendo porque ten entre outras cousas de interese unha fermosa presentación con fotos do Pazo.

O texto que acompaña ao cadro é o seguinte:


Hoy 11 de Julio se celebra la fiesta de San Benito patrón de Fefiñáns.
“Este óleo sobre tela montada en bastidor de 55 x 77 cm en buen estado de conservación, forma parte de la colección de pinturas del Palacio de Fefiñáns.
Reproduce la fiesta de San Benito que se celebra todos los veranos el día 11 de julio en la Plaza de Fefiñáns de Cambados, con la procesión del Santo, clérigos con vestiduras de gala y estandarte, los danzantes de Covas, el tiovivo y los muñecos de los gigantes. Se observa todavía la antigua escalinata central de la iglesia posteriormente eliminada en la remodelación y enlosado de la plaza que tuvo lugar en los años 60.”
(Juan Fernando de Laiglesia. ”Arte y cultura de Galicia y norte de Portugal”, tomo II Pintura y escultura. Siglo XX en Galicia, pp 158-159. Nova Galicia Edicións, S.L.. Vigo 2006)

Engado eu, porque mo ten comentado moita xente que aparecen retratados personaxes cambadeses da época. Axudadesme a identificalos? eu creo ver a Valle-Inclán, nas primeiras filas á dereita.

Neste meu blog tendes fotos da procesión e festa de San Bieito.

Ningún comentario:

Publicar un comentario